loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 233 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

از شروع نفس های حضرت آدم تا پایان نفس های آخرین آدم دوستت دارم!

.

.

.

زیباترین غروب، غروب عاشقان

زیباترین سنگ، دل یار

زیباترین مایع، اشک

زیباترین ناله، آه

زیباترین دف، قلب تو

زیباترین کلام، دوستت دارم

.

.

.

نه دیگر شعر می خوانم نه دیگر شعر می خوانی

نه دیگر قدر میدانم نه دیگر قدر میدانی

نه دیگر حرف های راست نه دیگر زندگی با ماست

همان شد که دلت می خواست

 

.

.

.

دوست و دست بسیار است ولی دست دوست اندک

.

.

.

خیلی ها نفرین می کنن، تلافی می کنن اما

اما نه

نفرین من: الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره

تلافی من: میرم تا به اون برسی سر راهت نباشم

راستی، قدر من دوستت داره؟

.

.

.

دلم از نرگس بیمار تو بیمارتر است/چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است

گر تو به او وعده دیدار ندادی امشب/پس چرا دیده من از همه بیدارتر است؟

.

.

.

مرخصی ندارد !

حتی وقت استراحت ندارد !

حقوق و مزایا ندارد !

بیمه ندارد !

ترفیع پست و مقام ندارد !

استعفا یا اخراج شدن ندارد !

بازنشستگی و از کار افتادگی ندارد !

با این حال ، دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !

.

.

.

مشتی آب از کف دریا بردار

مشتی خاک از کویر

قلبی دیگر قالب بزن

و در سینه ام تعبیه کن

برای عشق تو ، یک قلب کافی نیست . . . !

.

.

.

به هرکه می گویم “ تو ” به خودش می گیرد

چه ساده اند اینها ! نمیدانند هیچکس برای من “ تو ” نمیشود . . .

.

.

.

لبریز از عشقم ، خالی از هر نیازی ، به سوی آنچه که آرزویش را دارم ،

به سوی تو می آیم که تنها آرزوی منی !

.

.

.

سر به هوا نیستم !

اما همیشه چشم به آسمان دارم !

حس عجیبی است !

دیدن همان آسمانی که شاید تو چند لحظه پیش به آن خیره شده باشی !

.

.

.

امروز ما آدم ها به جای اینکه دنبال خواب راحت باشیم دنبال تخت خواب راحت هستیم،

زندگی قشنگ شده ولی خوشمزه نیست

.

.

.

شهر من رو به زوال است تو باید باشی/دل من زیر سؤال است تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان می گفت/زندگی بی تو محال است تو باید باشی

.

.

.

به که پیغام دهم؟

به شباهنگ که شب مانده به راه؟/یا به انبوه کلاغان سیاه

به پرستو که سفر می کند از سردی فصل/یا به مرغان نکوچیده شهر؟

به که پیغام دهم که به یادت هستم؟

.

.

.

میدونی چرا خورشید داغه؟

چون می بینه تو مال منی آتیش می گیره!

.

.

.

شب ساعت ابری مرا داد به تو/افتاد نگاه خسته باد به تو

باران زد و خیس شد تن خاطره ها/باران زد و باز یادم افتاد به تو

.

.

.

از دوری تو دلی پر از غم دارم/و ز غصه تو همواره ماتم دارم

گر حق بدهد به من همه ملک وجود/گویم که گل روی تو را کم دارم

.

.

.

رفتن همیشه راه نیست/وقتی که سینه ای پر آه نیست

شکستی تو دل من/آیا این گناه نیست؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 6,187
  • بازدید سال : 40,595
  • بازدید کلی : 667,175
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات